Afscheid groep 8B - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Afscheid groep 8B - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Afscheid groep 8B

Door: juffievonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

31 Maart 2011 | Nederland, Zoetermeer

Zo jongens en meisje van groep 8B,
Ik vond het heel gezellig!
Eerst heerlijk patat 'geschransd', nee hoor, de meeste van jullie kunnen keurig eten ;-)) Daarna disco bowlen, wie had er van ons allemaal eigenlijk de meeste punten? Was dat Stefano met 103, of was er nog iemand hoger?
Bedankt voor de mooie pet, de geldriem en de VVV bon. Ik ben aan het sparen voor een lekkere luie stoel voor in Italië. Daar zullen we soms erg hard moeten werken, dus dan wil ik ook lekker lui kunnen zitten.
Ik tik dit bericht en besef me dat ik nu minstens 1 1/2 jaar geen juf meer ben. Dat is heel vreemd, maar het zal vast wel snel wennen.

De foto's komen z.s.m. Meester Stephan zal ze me wel geven of mailen.

  • 09 April 2011 - 13:06

    Roxanne:

    hooi juf ik vond het bowlen erg leuk maar ik had een vraagje op welke camping zit u want in de zomervakantie willen wij naar een camping

    groetjes, rox

  • 19 Juni 2011 - 16:21

    Timucin:

    hallo juf yvonne hoe gaat met u?
    ik heb uw mooie verhalen gelezen.
    ik heb ook al veel gedaan de afgelopen tijd, ik ben druk bezig met de musical en het oefenen van mijn piano want binnenkort heb ik musical uitvoering en een piano optreden, ik doe op het piano optreden 2 nummers broking hearted girl en troubles.
    Na de vakantie kom in een emc klas samen met Sophie en ik ga met Thomas, Jaimy, Björn, Romar, Sophie en Charlotte op kamp in Bergen op Zoom.
    Ik hoop dat u snel terug schrijft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 11534

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: