Pffffffffff nog 9 te gaan - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Pffffffffff nog 9 te gaan - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Pffffffffff nog 9 te gaan

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 Mei 2011 | Italië, Grado

Het is alweer 3 weken geleden dat ik mijn laatste verslag plaatste, dus tijd voor een update. Ik heb natuurlijk van jullie, maar ook van juf Petra gehoord dat jullie een fantastisch kamp hebben gehad en allemaal echt hebben genoten. Leuk he, met 2 juffen en 2 meesters... Hoe gaat het met musical oefenen? Zit de tekst er een beetje in? Hoe zijn de liedjes, ik ben echt heel benieuwd, wat jullie ervan maken...
Als jullie willen weten wat ik zo'n beetje de hele dag (tot nu toe) doe dan kun je een fotoreportage bekijken op nichies.waarbenjij.nu
We hebben ondertussen alweer 31 tenten helemaal af, maar de haringen (nee, geen vissen, maar van die dingen waarmee we de partytenten vastzetten in de grond) zijn op. We gaan gewoon verder met inruimen en schoonmaken. We hebben sinds een week ook al gasten. Ik spreek zo'n beetje 4 talen op een dag...
Het zwemparadijs is ondertussen open. Leuk voor de gasten, maar als wij klaar zijn met werken is het jammer genoeg alweer dicht. Volgende week zijn we klaar met de tenten en dan zullen wij ook eens wat duiken gaan nemen. Ik neem foto's!
Allemaal heel veel succes met oefenen van de musical.
Voor nu buona sera (oftewel: goedenavond)

  • 27 Mei 2011 - 16:28

    Eline:

    hi juf yvonne
    de musical wordt heel leuk
    maar nog niet helemaal af met de liedjes moeten we nog dansjes bedenken bij sommige

    groetjes eline

  • 02 Juni 2011 - 17:39

    Anisha:

    Hey juf,
    de musical word echt super leuk ik vind het jammer dat u er niet bij kunt zijn.

    groetjes Anisha :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: