Buongiorno - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Buongiorno - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Buongiorno

Door: Juf Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

03 Mei 2011 | Italië, Grado

Gistermiddag zijn ik en Angelique (mijn nicht) dan eindelijk aangekomen in Grado, Italië. Daarvoor hebben we heerlijk een weekje gekampeerd in Duitsland, Italië en Kroatië. Konden we alvast een beetje wennen aan het leven als nomaden.
Het is hier net als in Nederland heerlijk weer. Vandaag heb ik internet kunnen regelen, dus zal ik wat vaker een berichtje achterlaten. De volgende keer met foto's erbij.
Jullie hebben allemaal lekker vakantie, dus geniet er maar van en voor groep 8, alvast heel veel plezier met de voorpret voor kamp. Hoe gaat het met oefenen voor de musical?
Groetjes, juf Yvonne

  • 04 Mei 2011 - 07:02

    Sophie:

    buongiorno juf yvonne!
    na de vakantie hebben we maar 1 dag school en dan gaan we weer op kamp! DUBBELVAKANTIE!!!!!!!!! haha we zijn ook al druk bezig met de musical en met het oefenen van de dansjes en andere optredens voor de bonte avond. jammer dat u er niet bij kan zijn. ik zal wel aan iemand vragen of iemand de dansjes en andere dingen van de bonte avond wilt filmen dan kunnen we die misschien op een of andere manier opsturen? alle jongens gaan een modeshow doen haha. grappig hé! en esmée, sharon, jaimy en ik gaan een dansje doen op het liedje california girls van katy perry. en dat is het enige wat ik weet de rest van de optredens dat zijn nog allemaal verrassingen. nog veel plezier in italië en ik hoop dat ik snel weer iets van u hoor/zie! doei!

  • 06 Mei 2011 - 08:40

    Tristan:

    het gaat goed.Iedereen moet ze spullen voor de musical na de vakantie hebben. Om het alvast nog echter te maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: