Ciao vanuit Grado - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Ciao vanuit Grado - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Ciao vanuit Grado

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

21 Juni 2011 | Italië, Grado

Hallo allemaal,
Ik heb even een momentje gevonden om een nieuw reisverslag te plaatsen. Hier schijnt de zon en zijn alle gasten tevreden met hun mooie en schone tenten. Sinds 11 juni zitten we helemaal vol en is het niet meer zo heel hard werken. Soms nemen we een dagje vrij en fietsen lekker naar een strand in een dorpje verderop. We gaan daar naar toe omdat we dan geen gasten tegenkomen, die van alles aan ons gaan vragen. Vrij is vrij!

Ik zou ook nog wat foto's plaatsen, maar mijn fototoestel is kapot gevallen. Ik moet dus snel op zoek naar een ander. Als jullie op nichies.waarbenjij.nu kijken kun je nog meer reisverslagen lezen. Daar staan ook foto's bij.

Leuk dat een aantal kinderen reageert op mijn/onze reisverslagen. Volgende week is de musical al en ik heb gelezen dat het heel goed gaat. Zijn jullie nog druk aan het oefenen? Hoe ziet de dependance er nu uit? Ik denk dat jullie allemaal al aan het inpakken zijn voor de grote verhuizing. Ik wens jullie voor jullie eindmusical alvast allemaal toitoitoi.

Als ik jullie voor die tijd niet meer schrijf voor iedereen een ontzettend fijne, luie en zonnige vakantie. Dat hebben jullie wel verdiend.

Een aantal van jullie gaan op kamp in Bergen op Zoom. Wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie? Komen er nog kinderen richting Grado? Heel veel plezier in ieder geval.

Ciao for now

  • 21 Juni 2011 - 15:00

    Timucin:

    Hoi Juf Yvonne,

    Wij gaan op vakantie naar Italie, als het lukt en wij zijn in de buurt, komen wij graag langs. Waar zit u precies?

    U ook nog veel plezier!

    Groetjes,

    Timucin

  • 27 Juni 2011 - 17:08

    Anisha:

    Hey juf Yvonne,

    De musical word echt super leuk. Vanavond is het optreden voor ouders en ook nog het laatste optreden. De klas ziet er heel leeg uit en vooral kaal. En morgen is afscheidsdisco heb er zo zin in. :) Veel plezier verder in Grado.

    Groetjes Anisha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: