Weer heel even terug - Reisverslag uit , van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Weer heel even terug - Reisverslag uit , van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Weer heel even terug

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

05 Oktober 2011 | ,

Ik ben weer ff terug in Nederland na 5 maanden werken op camping Villaggio Europa. Afscheid nemen van de mensen daar was best zwaar. Wat een aardige collega's.
Ik heb het in Italië omtzettend naar mijn zin gehad en ik zou volgend jaar zo weer terug gaan. Maar het is nu eerst tijd voor onze reis.
Op 24 oktober vertrekken we voor 5 maanden naar het zuidelijk halfrond. Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Australië en Nieuw Zeeland.
Voor iedereen die me nog even wil zien. Op vrijdag 7 oktober sta ik weer 1 dagje voor de klas op de Waterlelie (voor groep 5).
Ik hoop dat het met mijn ex-leerlingen uit groep 8 heel goed gaat in de Brugklas. Hoe voelt dat nu om brugpieper te zijn?
Ik hoor het wel weer. Vanaf 24 oktober zal er echt iets te melden zijn op mijn reisblog.
Groetjes en misschien tot de 7e!

  • 05 Oktober 2011 - 18:50

    Eline:

    Hoi juf yvonne
    met mij gaat het heel goed
    leuk dat u weer in NL bent
    met mij op school gaat het heel goed

    Groetjes Eline

  • 06 Oktober 2011 - 07:08

    Anisha:

    Hey juf Yvonne,
    Fijn dat u weer terug bent in NL! Ik wil wel graag langskomen maar ik heb natuurlijk ook school. Als ik niet kan komen wens ik u alsnog veel plezier op uw wereldreis!

    Groetjes,

    Anisha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: