Nog 1 dag - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: juffievonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Maart 2011 | Nederland, Zoetermeer

Vandaag is mijn laatste dag voor groep 8B. We maken er een gezellige dag van en gaan lekker met elkaar bowlen en patat eten.
Die rare juf gaat zomaar halverwege het jaar weg. Het harde werken in groep 8 is gedaan, de adviezen en de eindcito. Nu komen alle leuke dingen de musical, kamp en de afscheidsdisco. Gelukkig nemen meester Stephan, juf Manon en meester Rob het over. Jullie zijn in goede handen.

Jammer genoeg kon het niet anders. Ik vind het heel erg jammer, maar heb ook wel weer zin in mijn nieuwe baan in Italië. Gelukkig kunnen jullie me gewoon volgen en ook berichtjes terugsturen. Zo voelt het alsof ik alles toch een heel klein beetje meebeleef.

Ik zal foto's en reisverhalen op deze site bijhouden. In mri begin ik in Italië en in november begint mijn wereldreis langs alle landen, die we in het aardrijkskundeboek al eens hebben ontdekt. Daar verheug ik me natuurlijk het allermeest op.

juffievonne


  • 30 Maart 2011 - 13:36

    Sophie:

    juf, heel erg bedankt voor de patat en het bowlen. ik hoop dat u veel over uw reis verteld. wij zullen ook leuke filmpjes en foto's opsturen! veel plezier en misschien zie ik u ooit nog!!!

  • 30 Maart 2011 - 14:41

    Caressa:

    Juf Yvonne,

    Hartstikke `bedankt voor de patat en het bowlen!!
    Ik hoop dat u het erg naar u zin krijgt en veel leuke dingen gaat meemaken we zullen foto's opsturen

    Groetjes Caressa

  • 30 Maart 2011 - 18:11

    Anisha:

    juf yvonne heel erg bedankt voor het patat en en bowlen het was erg gezellig. ik hoop dat u erg veel plezier zult hebben op uw reis.

    Groetjes van Anisha

  • 31 Maart 2011 - 08:34

    Lisa:

    veel plezier!!!!!!!

    gr. lisa

  • 31 Maart 2011 - 08:36

    Meike:

    hey

    laat je veel horen op de site?
    dan ga ik elke dag ff kijken XD

    Groetjes Meike

  • 31 Maart 2011 - 14:42

    Jasmijn5a En Iris 6a:

    we wensen je een prettige reis
    en veel geluk met je nieuwe baan
    gr van jasmijn, iris, tigo, jasper

  • 31 Maart 2011 - 17:52

    Viviane:

    jammer dat je weg gaat maar veel plezier!!!!

  • 01 April 2011 - 20:45

    Eline:

    Beste juf yvonne het was hartsikke gezellig met het patat en bowlen veel plezier met je werelreis!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 11536

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: