Adres Camping - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Adres Camping - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Adres Camping

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

21 Juni 2011 | Italië, Grado

Voor wie langs wil komen is het misschien ook handig dat jullie weten waar ik zit.

Camping Villaggio Europa
Via Monfalcone 12
34073 Grado

Grado ligt tussen Triëst en Venetië in.
Ons telefoonnummer op de camping is
0039 3406246518
Dit is onze werktelefoon waarop we (Angelique en ik) gebeld mogen worden. We bellen er zelf niet mee.

Leuk Timucin als jij en je ouders in de gelegenheid zijn, zijn jullie van harte welkom.

Allemaal groetjes vanuit Isola del Sole (Eiland van de zon) Zo wordt Grado ook wel genoemd.

  • 29 Juni 2011 - 21:10

    Eline:

    Hoi juf yvonne

    vandaag hebben we afscheid genomen van iedereen ik ga iedereen missen!!!!!!

    groetjes eline

  • 01 Juli 2011 - 11:52

    Anisha:

    Hey juf,

    De musical voor de ouders was erg goed gegaan. Dinsdag hebben we niks gedaan op school. De disco was erg leuk. Woensdag gingen we met het boekje rond bij leraren. Rond 10:45 gingen we naar de floriade speeltuin met iedereen maar robbie helene en jessica waren niet mee. Toen we bij de floriade speeltuin waren had charlotte cake met slagroom meegenomen en uitgedeeld aan iedereen. Even later moest iedereen gaan huilen omdat we elkaar erg zouden missen. Later was ik nog samen met milou cheyenne en eline nog even bij de dependance langs gegaan. En toen zaten we weer te huilen.

    Groetjes Anisha

  • 06 Juli 2011 - 09:01

    Sophie:

    Helaas juf...ik ga dit jaar niet naar grado maar naar center parcs. we konden niet echt ver weg omdat mijn moeder natuurlijk ook een heel huis moet kopen en allerlei spullen voor in het huis. mijn moeder heeft trouwens een huis gevonden! in augustus is het huis waarschijnlijk klaar. we hebben de sleutels al (10 stuks!) we gaan binnenkort ook op kamp met het erasmus naar bergen op zoom (emc2) ik dacht dat ik alleen met de emc2 klassen zou gaan maar de klassen b1p en b1l gaan ook mee maar het blijkt dus dat in die klassen deze kinderen zitten: jaimy, thomas, milla, charlotte, linzy, romar en björn dus dat word ook weer gezellig! ik ga al die andere kinderen wel missen! timucin zit trouwens ook bij mij bij emc2. nou..nog veel plezier in grado! groetjes sophie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: