Ex-leerlingen op de camping! - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Ex-leerlingen op de camping! - Reisverslag uit Grado, Italië van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Ex-leerlingen op de camping!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

26 Juli 2011 | Italië, Grado

Hallo allemaal,
Het is alweer te lang geleden dat ik een log heb gepost. Vandaag kwam ik op mijn fietsje (terwijl ik een gezin naar hun tent begeleidde) Stef Cleven tegen. Sommigen van jullie kennen hem misschien nog wel. Hij zat 3 jaar geleden op de Waterlelie en hij komt nog regelmatig met een paar van jullie spelen als hij bij zijn vader is. Daarna kwam zijn grote broer Lars bij me langs in de receptietent. Hij gaat alweer naar de derde van het Vo, maar zat tot aan groep 8 op de Waterlelie. Stef en Lars blijven 3 weken met hun vader op de camping, dus we gaan vast nog wel een keer met elkaar zwemmen. Zij hebben het hier prima naar hun zin en hebben al vriendjes gemaakt.
We hebben hier een hittegolf gehad, maar daarna volgde een lange week met heel veel regen. Het heeft hier flink gestormd met hagel, regen en onweersbuien. Daar zijn niet alle tenten tegen bestand.Sommige tenten stonden vol water. Dat was dus erg hard werken voor mij en Angelique.
Gelukkig kregen we ook wel hulp van gasten. Ze groeven geulen om het water weg te leiden en hebben zelf ook enorm staan dweilen en boenen.
We zijn alweer over de helft van ons verblijf hier in Grado. we blijven tot ongeveer 1 oktober, want we moeten alle tenten en alle spullen die erin staan ook weer inpakken in containers.
Ik zal jullie snel weer op de hoogte brengen. Hopelijk kan ik dan ook wat foto's laten zien.
Ciao for now



  • 03 Augustus 2011 - 17:18

    Eline:

    Hoi juf yvonne
    ik ben nu net terug uit Italie!
    Het was heel leuk.
    ben ook naar het coleseum geweest.

    Eline

  • 08 Augustus 2011 - 07:42

    Timucin:

    Hallo Juf Yvonne,

    Ik lees dat u het leuk heeft in Italie. Ik ben net terug van Istanbul, het was er erg warm. Ik heb met mijn nichtjes elke dag in de zee gespeeld en gevist. Mijn opa had een hond gekocht waarmee we elke ochtend en avond speelden. Daarvoor waren wij in Italie en daar was het ook erg gezellig. Ik heb daar net zoals stef veel vrienden gemaakt en ik was elke dag in het zwembad te vinden met mijn vrienden. We konden helaas niet langs komen omdat het anders een erg lange rit was voor onze hond tommy. Hij heeft het ook naar zijn zin gehad in de vakantie. Het enige wat hij wat minder vond was het zwemmen in het gardameer. Ik lees uw verhalen wel weer. Groetjes Timucin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 10 Maart 2012

Zuid-Oost Azië

25 April 2011 - 28 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: