Juffievonne blijven volgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu Juffievonne blijven volgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Klein - WaarBenJij.nu

Juffievonne blijven volgen

Door: juffievonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Welkom op juffievonne.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen, foto's en video's van juffievonne lezen en reacties plaatsen. Als juffievonne jouw e-mailadres heeft ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra juffievonne een reisverslag heeft geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van juffievonne staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van juffievonne schrijf je dan in voor de mailinglist van juffievonne en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

• 31 Maart 2011 - 17:52

Viviane:

ik ga je blijven volgen op je site